Yigitinannesi22 biliyorum. Ar mama ile basladik bizde sonra cok kabiz oldu bebegim. Reflusu vardi. Sonra ben kendim arastirdim bebelac gold thickener diye birsey buldum doktora sordum evet buda ar mama gibi kullaniliyor. Bebekac gold mamanin icin bebelac gold thickener koyuyorsunuz. Bekleme suresi var 3 dk gibi sonra ar mama oluyor o karisim ve daha hesapli. Yani suan 800 gr mama 180 lira ve thickener o zaman mamadan 40 lira falan pahaliydi oda 400 gr. Ama icine cok az koyuyorsunuz. En az 10 gun gidiyor. Bazen 15 gun.ben 5-6 aydir kullanmiyorum gecti bizim. O yuzden guncel thickener fiyatindan haberim yok. Ama bu kadar pahali degil her turlu avantajliydi fiyatida