14 aylık kızımda şuan altını aldım kırmızıya yakın renkte kaka yapmış pazartesiden beri antibiyotik kullanıyoruz boğaz enfeksiyonu var dedi doktor ama korktum açıkçası kanlı kaka mı oluyor bilmiyorum ilk defa böyle oldu yediği birseyden desem kırmızı hiçbir şey yemedi sadece mama içiyor boğazı acıdığı için sanırım yemek yemek istemiyor varmı bilen neden olur böyle kırmızı kaka