yusram Akşam bebeğimi yatirdim şimdi baktim yüzünde ici beyaz kenarlari kırmızı kocaman yara gibi bişey çıkmış alerji olabilir mi şeftali yemişti gündüz
Mucizebebek yusram ya benm de gögsmn kenarnda ve kolumda çıkmış bundan🤦🏻♀️ Çok kaşınıyo 🤢 ama sivsrsnek olması mmkn değil çünkü memlekt soğuk kısa giyinmiyorm. Doktora da gdemedm bebeğime bakcak kmse yok🥴 bepanthol sürüyorum kuruyo sanki
Derinbebis Canım bişey yemiş gibi sanki bebişini alerjiye benzetemedim takip et artarsa kendiliğinden doktora götürürsün vucuduna bak bide başka var mı
yusram Derinbebis vücudun da yok böcek falan mi ısırmis acaba yoksa nazar falan olabilir mi hiç anlamadım
Mucizebebek Sakura-chan yok cnm ewimzde olması imkansız cam kapı kapalı soğuk memleketteym ve açık seçik gezmiyorm 🤷🏻♀️
Sakura-chan Mucizebebek açık seçik olmasıyla alakası yokki pantolon etek arasından bile giriyo çoraptan bile girer . Belkide böcek ısırmıştır