Kizlar merhaba kizim 20 aylik emzige asiri bagimli mamayi 13 aylikken biraktik beni emmedi.herseyi yiyor masallah ama ben sabah aksam cici bebeli su yapip veriyorum onuda seviyor.biberonu vermesem cok sorun olmaz cabuk ariririm gibi geliyor.Ama emzik baya korkutuyor.2
Bi bebek planliyoruz rabbim ne zaman nasip ederse 🙏🏻 bebek olana kadar bezi de ayirmak istiyorum fikirleriniz neler ilk once hangisinden ayirmaliyim yada emzikle biberonu ayni anda mi birakmaliyim 🙏🏻🤗