Haticemustafa34 Bebeğim 4 ay 5 günlük sağ kulağını çok kaşıyor ağlıyor uyuyamıyor. Doktora götürdüm bi sıkıntı yok kulakta dedi . Ama çok ağlıyor kulağını kaşımaktan ağrıyor sanırım. Bu durumu yaşayan var mı ne yaptınız ?
ervakusunannesi Haticemustafa34 diş çıkarıyor olabilir mi? Normalde kulak enfeksiyonundan olur ama doktor bi şey yok dediyse dişten de oluyormuş
ezgiiturkk Haticemustafa34 instada bi doktor yazmıştı. Kulak bölgesi çok kuruyormuş arka kısmından küpe takılan yere kadar krem sürün demişti. Birde öyle dene canım. Belki kuruluktan canı acıyordur
ervakusunannesi Haticemustafa34 benim kızım 3 aylıkken patlattı halen çıkarmaya uğraşıyor 4 aylık diş tamamen çıkmıyor bu aylarda tabiki ama çıkarmaya çalıştıkları için ağrıları oluyor tamamen çıkması bebekten bebeğe değişir 6-8-12 aylara kadar varabiliyor