1morportakal Selam kızlar. Bebeğim yaklaşık 3.5 aylık ve gündüz uykularından özellikle ağlayarak uyanıyor. Aranızda bu durumu yaşayan var mıdır? Normal mi bu durum ayrıca? Son zamanlarda biraz hasta acaba ondan mı nazlı anlamadık.
Dilaraortacc 1morportakal ben bebegimde aynıydı 1 hafta sürdü bu şekilde sanırım atak haftasında böyle oluyor her şeyden korkuyordu çığlık atarak uyaniyordu
mehmel54 1morportakal benim kızımda 2 3 aylık falandı sanırım yanlış hatırlamıyorsam çığlık atarak uyanıyordu çok uzun süre ağlıyordu ama sadece uykusundan çığlık atarak uyanıp ağlıyordu uyanıkken bir şey yoktu hocaya götürdük okudu etti nazar var dendi geçmeyince doktora götürelim dedik artık eşimle gittiğimizde orta kulak iltihabı olmuş damlayla geçmişti.
ervakusunannesi 1morportakal uyku geçişlerinde oluyor yani pasif uykudan aktif uykuya geçerken zorlanıyor ve ağlıyor aşkında beni uyutun demek istiyor. Benim bebeğim de aynı normalde huzurlu bi bebek. Ama gündüz uyutayım 10.veya 20.dakikada gözleri kapalı ağlıyor. Hatta gece uykusuna yeni yattığında da yapıyor aynısını. Ben gidip beşiğini sallıyorum pişpişliyorum yada emziriyorum ama kendi kendine dalmayı öğrenmesi lazımmış 🥹🥹
1morportakal Azraada58 Genel anlamda sakin bi bebekti ataklarını hiç anlayamadım ondandır inşallah teşekkür ederim yorumunuz için 🙏🏻
1morportakal Dilaraortacc Evet öksürsek bile korkuyor çok ürkek dediğiniz gibi ataktan sanırım teşekkür ederim