Bizde 5.ay kontrolünde tespit edildi ve tübingen kullanıyoruz.30 olması gereken açı 25miş. Kullanımı kolay ama alışana kadar birkaç gün sıkıntı çektik. Bebeklerin normal pozisyonu olduğu için duruşta bir rahatsızlık vermiyor, endişe etmeyin. Bir de bizi de ilk gittiğimiz doktor çok korkuttu. Ağlayarak çıkmıştım yanından ama farklı bir doktora gittik ve normal bir durum olduğunu, önceden farkettiğimiz için şanslı olduğumuzu söyledi. Belki de bizlerde de vardı ama şuan kadar dikkatli incelenmediği için bilinemedi. Kısaca 4 ay takacağını sonra film çekileceğini söyledi. 1 ay oldu sürecin tamamlanmasını bekliyoruz.