Cutebaby Arkadaşlar vitamine devam ediyor musunuz bana sağlık ocağı D vitamini ve dekavit verdi birşey olmaz dediler ama kullanan varmı acaba
cokcocuklu Cutebaby ben dogumdan donra biraktim vitaminleri sadece kan hapi kullaniyorum sağlık ocagi devit verdi ama kullanmıyorum
Anneoluncaanladim Cutebaby ben decavit e devam ediyorum, iki ay once sez oldum. Kan değerlerim iyi cikiyor sayesinde, sütün de kaliteli olur devam edersen demisti saglik ocagindaki hemsire, onu dinledim.
deletedmom4842 Cutebaby Doğumdan sonra ilk 2 ay ferrum fort verdi kullandım bitti başka bir şey vermedi
Didemmm Cutebaby bana doktorum verdi kan ilaci ama hic aklima gelmiyo bile icmek d vitaminide sağlık ocagi verdi bende zaten d vitamini eksikligi var onu bile unutuyorum
Cutebaby [bilinmeyen] cokcocuklu Anneoluncaanladim deletedmom4842 bana sağlık ocağı söyledi kullan diye ama bu soruyu kadın doğuma mı sormak lazım yoksa çocuk doktoruna Mı bilemiyorum emin olamadım içmeye zaten üzerinde ilaç değildir vitamin takviyesi diyor ama emin değilim kullanan varmı diye merak etmiştim teşekkür ederim 🙏
ikizlerim Arkadaslar bana doktor kullanabilirsin dedi saclarin dokulmez malum ikiz benimkiler biraz daha dinc olursun dedi
Hazal Cutebaby hamileyken içtiğim kan demir folik asit ilacına ve kalsiyum magnezyuma devam ediyorum bebegim 3 aylık olana kdar kullanıcam