Allahin izniyle korkum yok her şey zamanında aşama aşama olacağına inancım tam Rabbım’e Hamd ediyorum Allah çocuklarımızın sağlıklı şekilde büyüyeceğini nasip etsin doktora da çok gerekmedikçe gitmemeyi dusunuyoruz saçma sapan konusuyorlar bu ülkede iyi doktora denk gelmek çok zor Bi agresiflik Bi sertlik elinden gelse ağlayan bebeğimi dovecekti