Kızlar ikinaykik erkek bebeğim var .gündüz olsun gece olsun yatıyor beş dakka gere kalkıyor ya da on dakika 15 dakika neden yani gazi mi var anlamadım kucağımda uyuyor besige koyuyorum cikiyorum odadan sonra kalkıyor hemen ne yapacağım şaşırdim ya gaz damlasi kullaniyorum nurse harvays biogia ikisini kullanıyorum artık bebek arabasini içerde kullanıyorum ahladihinda emzik veriyorum o şekilde kucağımda uyutmaya çalışıyorum uyuyir sonra bebek arabina koyuyorum öyle bir iki ileri geri yaoiyorum uyuyir sinra kalkıyor yine neden böyle nasıl olcak gerçekten yoruluyorum Allah’ım başka zorluk vewsin ama ne bilim canım skliuor ya bu duruma