Azraada58 Fatmanur5 5 aylıkken koymuştum ama tabi gitsin diye degil wc ihtiyacını mamasını hazırlarken oyalasın diye 10 dkka duruyordu şimdi fıldır fıldır evi talan ediyor
Deletedmom_39 Fatmanur5 bende çok istiyorum ama zaten bi grup yürütece karşı 🙈 bari vakti gelince koy (6.ay)
Berilsmom13 Fatmanur5 bende koymuştum ama yürümesi için değil bi işim varsa 5-10 dk lık hiçbir zararıda olmadı
Fatmanur5 Deletedmom_39 kafasini tutabiliyor belinide oyle de acaba diyorum bacaklarinda problem yaratirmi?
Fatsumdea Ben 5 aylıkken işlerimi yaparken yemek yerken koymaya başladım Şuan 6 aylık , çok büyük nimet kim icat ettiyse.. inşallah dezavantajını görmeyiz 🥹
Shrt03 Ben 7 aylıkken koydum oğlumu doktor önermedi ama koydum yalnız bir anneydim. Hem o eğlendi hem ben işlerimi hallettim ve bir şey de olmadı şükürler olsun şimdi yürüyor 14 aylık ilk etapta parmak ucunda yürüdü sımdı normal yürümeyi öğrendi
Azraada58 Shrt03 o sorun bizdede vardı parmak ucuna basıyodu doktora götürdügüm gün cocuk tam basmaya basladı enteresan bi şekilde 🤣 ama doktor daha erken dedi her bebek ilk parmak ucuna basar sonra tam ayagını basar dedi
H_ceyhan Fatmanur5 oturmaya başladığında koyabilirsiniz. Bizimki şuan 6 buçuk aylık daha dün aldık bizde 10 dakikalığına koyuyorum alıyorum tekrar