Kızlar doktora falan gittik iğneleri var şuan 5 gün vurulacak ama geçen hafta cumadan beri calpulu yarıya indirmişiz şuan ateşi 37.buck ama ateş düşürücü vermiyorum ilaçlari uzun süre kullanmak tehlikeli olduğu için napmam gerek doğrumu yapıyorum ateşi 38 falan olursa elbette vericem