Fatosyyn bende öyleydim . Aşırı yemeyi seven biriyim ve catlayana kadar yerim ağzım hiç boş kalsın istemem. Bir kahve keşfettim internetten görerek sipariş verdim. Emzirmiyorum tabiki oğlum büyüdü çünkü. Öyle güzel istahimi kesiyor hayran kaldım 🤣 sabah kahvaltıdan yarm saat önce içiyorum. 12 ye kadar kahvaltı mı yemis oluyorum. Akşamda 17.30da akşam yemeğimi bitirmiş oluyorum. Bidaha yatana kadar sadece su içiyorum. Terlertigi için gün içinde de bol su tüketiyorum
Biraz bacak hareketleri yapıyorum. Güzel gidiyor. Başka türlü asla tutamıyorum boğazımı 😁