gb_tmbs bende gebelik şekeri olmuştum normal muayenede su fazlalığından anladı doktor ve hemen peritanoloji yani riskli gebeliğe gönderdi oraya gittim liste verdi o listeye göre aç ve tok olarak düzenli şeker ölçümü yaptım bir hafta sonra evet kesin gebelik şekeri olmuşsun dedi ve diyetisyene gönderdi orada ayrıntılı olarak nasıl beslenmem gerekiyorsa anlatıldı ben hep o listeye uydum şekerimi yükseltmemeye gayret ettim doğum yapacağım zamana kadar perinatoloji doktoru muayene etti çok şükür selametle doğum yaptım darısı başına inşallah