Arelatlas ben pazar günü bebeğimi oturtup denedim gayet rahattı içinde, öyle bi mızıldanma yapmadı ama kemerleri ayarlaması zor ve pratik asla değil. Dönmesi çocuğu yerleştirirken kolay oldu. Ters seyahat ettirdik yüksek olduğu için dışarıya baka baka gezdi. Tek problemi kemerlerinin çok sıkı olması hemen ayarlanmaması biraz daha pratik yapmak lazım sanırım. Yatış kademesi iyiydi ama içinin pedi oldukça kalın onu çıkarıp tekrar denicem. İsterseniz biraz daha farklı modellere bakabilirsiniz çok mu beğendim hayır. İş görür mü evet💕