afrAybars 12 gündür hastayız maalesef öyle hemen geçmiyor. İlk iki gün kafamızı kaldıramadık. İki kez oğlumu hastaneye götürdüm serum yaptılar antibiyotik verdiler anca biraz iyi oldu. Ama kuru ve balgamlı öksürük çok inatçı geçmek bilmiyor. Ben böyle bir hastalığı daha önce hiç yaşamadım adını bile koyan yok salgın deyip geçiştiriyorlar🤷♀️