Geçen gün kıyafet pazarını gezeyim dedim. Zara etiketli çakma kıyafetler gördüm kızım için. Alt üst 200 TL dedi takımına şok oldum. Bir de içi falan yumuşacık anlamadım. Normalde kızıma iyi markalardan alıyorum açıkçası her şeyini. Ama deneyesim geldi. bu takımları kullanan var mı? İnternette falan da görüyordum. yıkayınca, kurutma makinesinde falan bozulma oluyor mu?