Sltnncr Bizde de aynı durum canım 13 aylık olduk aşırı hareketli heryere tutunup kalkıyo koltuklara dahi tırmanıyo tek yüksek olmasına rağmen 🙈 emekleme saymıyorum bile ustası oldu resmen 😂 ama gel gelelim elinden tutup yürütmeye çalıştığım zaman direk kendini atıyo yere 🤷♀️