Kayraaa59 teşekkür ederim büyük oğluma yaptırdım bugün 8 yaşında doktor yaptı acıbademe girdim aşıyla hemşire kabul etmedi doktora yapılmasını istedi çocuk doktorumla da görüştüm tekrar bexeroyu istedi 9. Ay nimerix hemen dedi kafam iyice karıştı herkesten ayrı bir ses çıkıyor aşıda zamlanmıl bu arada 1250 liraya aldık