meltemre Uzun zamandır bebeğim kakasını haftada bir benim zorlamamla yapıyordu. Eczaneden d vitamini almaya gittiğimde annaler için çay da alayım dedim ve eczacı kadın bir vitamin var gelinim kullandırıyorum sütü çok arttı çocuğa da iyi geldi kakasını yapmıyordu şimdi mutlaka her gün yapıyor dedi satmak için yapıyor sandım bende hayır diyemem hiç peki alayım dedim 3 gündür kullanıyorum sütüm resmen fışkırıyor ve kızım günde 2defa bellere kadar yapıyor 😅 vitaminin adı solgar brewer's yeast wıth vıtamın b12 fiyatı 119 TL 250 tane var içinde
ZeynepAdam meltemre bu vitaminin içinde günlük vitaminler mi var yani normal bildiğimiz vştamin takviyesi mi? Pahalı ama düşünebilirim :) 2 ay 10 günşük kız var sütüm yetmiyormama vermek zorunda kalıyorum çünkü
Anneoluncaanladim Kullandiginiz gida takviyesinin adının anlami B12 vitaminiyle bira mayası 😊 yararli bakteriler iceriyodur zannimca.
Bebekbilgen meltemre günde kaç tane içiyorsunuz bende var ama birkaç kere içtim işe yaramadı diye bıraktım devamlı içsem yarar belki
meltemre [bilinmeyen] hayır başka hiç birşey denemedim düşünmüyordum da zaten yazdım ya eczacı çok övünce aldım memnun kaldım ve paylaştım sizinle
Fatmaugurdoku Her hafta mama alınacağına bundan bi kere alırsın hem anne sütü verirsin hem de mama almaktan kurtulursun🤣pahalı dıyenler bu daha mantıklı bence
ZeynepAdam Bestlak damla , humana anne cayi , hurma incir dereotu , macir bozasi akla ne geliyorsa yiyip iciyorum ama maalesef sutum istedigim gibi degil cocuga gece yatarken ve gunduz bi ogun mama vermek zorunda kaliyorum. Oyuzden bu vitamin isini ciddi anlamda dusunmeye basladim caresizlik iste napcan :( zaten 2,5 ay daha evdeyim bebegim o sirada olabildigi kadar emsin derdindeyim :/