Kızlar oğlum 18 aylık malum kış geldi canı sıkılıyor ablası 3.5 yaşında kreşe gidiyor. Orda bezli bi kaç bebek daha var. bende oranın sahibiyle konuştum haftada iki gün 3 saat sadece oyun aktivite olarak fiyat aldım aylık 500 dedi. Sabah ikisini bir götürür öğlen oğlumu alırım diye düşündüm. 3 aydır kızım gidiyor çok memnunum bayağı gelişti okula gitmeye bayılır oldu. Bırakma konusunda sorun olmaz bensiz durabiliyor