Merhaba arkadaşlar 13 aylık bebeğim var doğduğundan beri takipli olduğumuz doktor 1 yaşında tek doz yapacağını söylerek bizi bekletti. daha sonra biz doktor değişikliği yaptık şimdi takipli olduğumuz doktor 3 adet boxsero 1 nimenrix yapalım dedi. Sizler 1 yaştan sonra nasıl yaptınız yardımcı olabilir misiniz. Bekledikçe geç kalmış gibi hissediyorum içim hiç rahat değil bu zamana kadar bütün ücretli ücretsiz aşılarını yaptırdım çünkü. 1 yaş aşılarını yaptırırken sağlık ocağına sordum onlarda 5 doz yapılır 1 yaştan sonra dedi kafam iyice karıştı benim gibi 1 yaştan sonra menenjit aşısını yaptıranlar nasıl yaptırdı acaba fikir alabilir miyim ?