Biz 3 ay kullandık şırıngayla boğazına doğru döktüm ilacı ama yine de dişlerde lekenme oldu
Ama ilacı kesince o lekeler gitti bence siz de korkmayın bi diş hekimi arkadaşım da demişti ilerde yine sorun oluraa ufak basit bi işlemle temizliyolarmış
Yine de su içirin üstüne diş fırçalatın tabi
Benim oğlumda hiçbişey yapmadık gitti lekeler kalıcı değil yani