Mumu89 Merhaba Çayırova tıp merkezinde yaptırdık Ocak 13′de oğlum 1 aylıktı. Genel cerrah yaptı bir tane var zaten erkek doktor. Çok ilgiliydi. Her aşamasında yanında oldum lokal anestezi ile dikişli yöntem oldu. O zaman 600₺ idi. Tıp merkezi ancak çok temiz,nezih bildiğin hastane gibi. Ben öneririm. Her aşamasında yanında olabilmek benim için çok önemli bir detaydı. Arayıp konuşabilirsiniz.