Bir göğsüm büyüyor diğer ne yapsam büyümüyor . 2bucuk aylık bebeğim. İlkinde de böyle olmustu bi süre sonra hızlı gelmeyince tam reddetti ve kurudu. Şimdi de aynı şeyi yaşıyoruz sağ göğsüm gelişmiyor neden? Ters emzirdim , sağdım uzun uzun emzirdim, ilk onu verdim son onu verdim . Neden gelişmiyor var mı çözümü yada aynısını yaşayan ?