HandeSs Oglumun keyfi yerinde hareketli yemek yiyor hersey normal sadece hışır hışie burnu akiyor doktora gideyimmi sisce 28 aylik ? Gecen sefer erken antibiotik yuzunden cektigimden ne yapsam bilemedim
irva HandeSs Ben öyle hafif durumlarda gitmiyorum kendim evde başlıyorum kullanmam gerekenlere.Doktoruna da yazıp bilgilendiriyorum ek bir şey eklerse onu kullanıyorm.Şu şu belirtiler olursa getirirsin der genelde.
Gamzosgamzos HandeSs düşmeyen inatçı ateş veya göğüsten hırıltı şiddetli öksürük olmadığı sürece iki kızımida götürmüyorum Mecbur kalmadıkça ilaç kullanmamaya özen gösteriyorum