Kızım 9+11 günlük. 10. ayın 26sında 42 cm çıkmıştı. Bugünde 42 cm çıktı. Ben büyümemiş deyince bir daha ölçtü. Farklı noktalardan ölçünce de olur dedi. Tekrar ölçtü 42,5 çıktı. Boynunda ara ara sol tarafa eğilmeleri oluyor. Bu yüzden gelişimsel pediatri ye sevk etti. Baş çevresinide söylememi istedi. %10 luk gelişim göstermiş. Normal , Sizinde başınız küçük size benziyor. Minyon dedi. Bıngıldağı 8 ayda kapandı. Bende gelişim geriliği olur diye korkuyorum dedim. Drumuz sorun olmaz dedi. Kafama takıldı anneler. Siz gelişiminiz nasıl? Her çocuk farklıdır. Bunu biliyorum.
Birkaç kelimesi ve hecesi var.
Erken oturdu ve emekledi. Sıralıyor. Desteksiz ayağıya kalma girişimleri var ( 2 kere başardı)
Gel gel, bay bay, alkış, pisi pisi yapıyor. İşaret parmağını kullanıyor. Yine de korkuyorum. Gelişiminde sıkıntı olur diye..