wishrain yatırmazlar hastaneye güvenmiyorsan başka bi hastaneye götür ki hepsi aynı şeyi söyler
Benim kızımın lokösit seviyesi 986 çıktı referans 5 ti düşün. Verdiği antibiyotik iğneyle 3 gümde düzeldi. İğneden başka bişey vermezler ki ağır gelmez enfeksiyon çoğalırsa tedavisi çok zor olur ve bebeğin acı çeker hemen tedavisine. Başlamanı tavsiye ederim