PeekaBoo_ Aynı şeyleri yaşamış biri olarak söylüyorum temizledikçe daha kötü oluyor bilginize. Hergün iki kez yapmaya başlamıştık hiç uyumuyorduk artık, hep tıkanıyordu. Meğer cok temizleyince ödem yaparmış. Öksürük de balgamın genzine kaçmasından kaynaklı oluyor. Biz öncelikle yapmayı bıraktık, kettleda su kaynatıp yere koyduk buharınu burnuna tuttuk 5 dk. Zaten öksürmeye başlıyor balgam sökülüyor, üzerine emzirin yutsun balgamı, bu rahatlatıyor. Duş rahatlatıyor. Mutlaka soğan karanfil yapıp baş ucuna koyun, süper etkili. Yine işin içinden cıkamazsanız taşınabilir nebulizatör alın. Sizin bebeğinizle bir ilgisi yok, daha cok küçük oldugundan nefes yolları dar. Çabuk tıkanıyor.