Vilay Bugün 4 aylık olduk aile hekiminde kan damlası verdiler fakat ocean kan damlasını almak istiyorum kullanan şikayeti olan oldu mu annelerim
Uykusuzhergeceeee Vilay biz kullanıyorduk ama sonra Bestiron’a geçtik. İçeriğinin daha temiz olduğunu düşünüyorum
XZeyno Vilay Kızımın dişlerinde kararmalar oldu doktorumuz değiştirmemizi söyledi bizde ocean kullanıyorduk bende başka damla arayışındayım
Ecemoz1 Vilay ocean kullandık. Göğüs göbekte kırmızı döküntüler, huzursuzluk, kakada kan yaptı bıraktık. Süt alerjimiz var demir kullanmayacağız maalesef…
Dilruba_1 Biz 5,5 aylığız kullanmıyoruz bestiron almıştık kızımı mahvetti ara verdik iştahı öyle düzeldi Tadı iyi olan bir Demir bulursam başlayacağım Mama aldığı için onda da Demir var zaten doktor kullanma bir süre dedi
Dilruba_1 Vilay süt içerken sürekli ıkınıp kaka yapıyordu tadı da zaten portakal aromalı olunca ekşiydi her içtiğinde öğürdü bir kere kustu Bir de böyle inler gibi sesler çıkarıyordu sanki yardım ister gibi şimdi yapmıyor Demir ilacı zaten bebeklerde huysuzluk yapabiliyor İştahı da azalmıştı yeni yeni düzeldi Belki siz böyle problemler yaşamazsınız yine de deneyin görün derim sağlık ocağındakini doktorum zaten kabul etmedi sidefer yazmıştı
Parsbabyy Bende ocean kullanıyorum ama yeni içeriğine koruyucular eklemişler. Bugün bitti birdaha almayacağım. Sidefer ya da bestiron alicam
Vilay DefneAselMom23 bize de bugün verdiler daha başlamadım kararsız kaldım kullanıp kullanmama konusunda 🙄