Oğlum 3 aylık. İkinci ayda kalça ulturasonu çektirdik 2 kalça arasında fark çıktı doktor gelişimi tamamlanmamış olabilir 3. Aylıkken tekrar ultrason istedi. Bu hafta 3. Ay oldu ve tekrar gittik bu sefer sağ kalça alfa açısı 60 beta 49, sol kalça alfa açısı 60 beta 42 çıktı ve doktor bizi ortopediye yönlendirdi. Bende baya endişelendim ve korktum. İnternette araştırdığımda alfa açısı 60 ve üzeri beta açısı 55 ve altı olması gerekiyor diyor. Bizimki uyuyor ama iki bacak farklı. Doktor da çift bez vb hiç bişey demedi. Haftaya ortopediden randevumuz var. Sizce biran önce çift bez yapmalı mıyım ne yapacağımı şaşırdım.