Prensesimmmasele Kzlar 30 ve 35 te çalışan doğal gaz faturamız 1225 gelmiş ya karsı komsumnda 600 gelmiş şaka gibi
Mavikelebek54 Prensesimmmasele çok garip ya biz 40 45 de yakmamiza rağmen 435 geldi hiç kapatmadik yani evden eve fark mi ediyor nedir anlamadım bazılarına çok geliyor dusukte yakmasina ragmen
irva Prensesimmmasele 40-42 arası yanıyordu gündüz de evden cıkarken kısarım tamamem ona ragmen 1000 tl gelmıs.
SedaEliz Prensesimmmasele kombi ile alakalı olabilir benim evim hep 36 da yanar 580 lira bana gelmiş kaynanam soba yakar sadece 1 hafta yakması ile doğalgaz 444 lira gelmiş kombiyi bakıma sokmanizi tavsiye ederim onlar da öyle yapacak
Nurerdgn Prensesimmmasele 40 da yanıyor ve 1800 TL geldi şaka gibi evimin kirası 1100 TL aidatla 1400 oluyor evimden daha pahalı çocuklarım olmasa zerresini acmiycam da çocuklar elimi kolumu bağlıyor evimin altı da boş otopark ısınmıyor bile yalıtım dahi yok ilerleyen soğuklarda ne yapicam bilmiyorum
BuzluKahve Prensesimmmasele aynı bina ve cephe mi🙄 bize mesela 600 geldi ama üst be köşe dairelere 1000 lira üzeri gelmiş