Tugce ah ah kesinlikle giden yolu çok güzel yazmışsın.Bir de "aman zayıf"yesin daha çok yesin felan stres yapıp durum daha kötüye gidiyor.Bizi biliyorlar ,kullanıyorlar o kadar zekiler ki…İkinci çocuğum olursa inşallah zayıf olur ise ki hep kilo problemimiz oldu takışmauacağım vercem önüne ne yerse onun tokum tepkisine güveneceğim.Şimdi bazı süreçlerden dolayı bir türlü yapamadım ama ekranlı yemeyi keseceğim,28 ay evet zor ama biraz bile kırılma olsa yeter