-_-hUysUzvetatlikadin empati yapmak gerekiyor tabiki. Sevmedikleri tabi olacak , onlar için zorlamam, uzun süre(2-3 hafta) kadar teklif bile etmem, yalnız sevdiği yiyecekler çok az ve sınırlı olduğu için bari sevdiğinden yedirelim diye düşünüyoruz, bu da bıkmasına sebep oluyor . Bu defa alternatif kalmıyor, zaten sevdiği azdı, e ondan da bıkınca insan kafayı yiyor. Doktorun da söylediklerine harfiyen katılıyorum, zorlamak hem daha kötüye hem de kendini yetersiz hissetmesine sebep olur, ama dediğiniz gibi; kendi yemesini beklersek ohooo 😂