Arkadaşlar bebeğim boğazından rahatsız soğuk algınlığı geçirdi halen sesi tam düzelmedi.sidefer damlaya başladık 4 derece dolapta saklayın yazıyor doktorda dolapta diyor ama çok soğuk nasıl içecek boğazı daha kötü oluyor dolaptan içirdiğim gün.sizler nasıl kullanıyorsunuz.eczacı oda sıcaklıgında dursun bişey olmaz demiş ama.bilemedimki nasıl yapsam