Kızlar merhaba bebeğim iki buçuk aylık şimdiye kadar iyiydi gazı oluyordu ama ben masaj yapınca falan çıkıyordu metsil de kullanıyordum iyi geliyordu bu kadar ağlamıyordu son birkaç gündür o kadar ağlıyor ki karnı şişiyor gazını çıkaramıyor katıla katıla ağlıyor ne yapacağımı bilmiyorum bu aydan sonra böyle çoğalıyor mu gaz yada başka bişey den mi başına gelen var mı hiç ne yapayım ben 🥹