2 ay oldu başlayalı 20 aylık bebekle ancak gece çalışıyorum günlük 3 saati hedefliyorum
Şanslıysam gün içinde de bakıyorum
Çok yorgn vs olsam bile en azondan özet notlarımı okur öyle yatarım
Bilirim ki bi gün bile boşlasam etsem arkası gelir sık sık boşlarım
Yeterli mi ? Rakiplere oranla değil tabii ki ama disiplinli devam edince neden olmasın