Canım 3 aylık bebek normalde acıkınca ağlar uyanır zaten 8 saat biraz fazla sanki ama bilemedim. (Tadını çıkar diyeceğim 4. Aydan sonra saat başı uyanma geceleri uyusun gözünün içine bakıyorsun artık 😂) mizah bi yana kan şekerinden sebep bi sıkıntı olabilir mi acaba ?