9 aylık bebeğim. Doğduğundan beri gündüzleri sadece kucağımda uyuyor hatta bunu yazarken bile Şuan kucağımda :))) ilk başlar zor geliyordu ama Şuan alıştım kokusunu içime çeke çeke uyutuyorum sonuçta bu koca çocuk oluncada kucakta uyumayacak. Ben uyku eğitimi aldım fakat ağlamasına dayanamadığım için yarıda kestim alıştıramadım beşiğine