Deletedmom_33 Nurcukk01 Bende bekleyeyim. Doğumda makrome anahtarlık ve magnet yapmıştım. Şubat 6 da doğum günümüz şimdi başlasam anca biter 🤣
Minikkelebek_ Nurcukk01 bana verilen hediyelikleri ben hep çöpe attım. Zaten kullanacak kişi max annneanne babaannedir diye düşünüyorum. O yüzden doğum günü yaptım ama hediyelik dağıtmadım.
Deletedmom_33 Nurcukk01 Ben biraz baktım da şimdi damacana kapaklarından magnet yapacağım. Birde küçük poşetlere Atlas için bir kedi besler misiniz diye kedi maması koyacağım 🤗