Dmt01 aptamil ar kullandık. Yoğun olduğu için evet kusturmuyor ama kabız yapıyor. Tabi ben süt azlığından emziremediğim için mamayla besliyordum. Siz emzirdiğiniz için günde 2-3 sefer verseniz belki kabız yapmayabilir ve içine zeytinyağı ekleyin. İsterseniz kullanım şekli için doktora danışın.
Bir de yatağını baş kısmından dikleştirin ve her besleme sonrası kesinlikle gazını çıkarıp, en az yarım saat dik tutun.