Ahsenmommii 46 günlük kızım Günde 2 kez kaka yapardi 3 gündür hiç yapmadı karni sis gibime geldi neden böyle düzeni kaçtı anne sütü ile besleniyor geceleri bazen 30 ml mama verip tekrar meme veriyorum doymuyordur diye neden yapmıyor sizdede böyle oldumu?
Deletedmom_123 Ahsenmommii şimdi takip edin eğer kakasını yumuşak biçimde yaparsa doymuyordur kuzum fazlalaştırırsın mamayı ya da memeyi
DenizSultan01 Ahsenmommii bu normal bir durum bazen bebekler yapamaz 5 güne kadar normal diyorlar. Benim bebeğimde yapamamıştı ama sancı yapıyordu acile gittik karnını asla elletmiyordu lavman yaptılar rahatladı yavrum. Şimdide yapmazsa 4 gün 5. Gün gliserinli fitil kullanıyorum yarım saat sonra baya boşaltıyor ama yinede doktorunuza danışın öyle bir yol izleyin
mervemik Ahsenmommii mama kabız yapabiliyor diye biliyorum. Bol bol emzirmeyi deneyin sadece emerken rahatça kaka yapıyorlar