Birkullanici Kızlar doktor bana antibiyotik yazdı .başta kullanmazsın dedi ama muayeneden sonra antibiyotik yazıcam kullandıktan iki saat sonra emzir dedi.çok tereddütteyim .bebeğim 2,5 aylık
Ezgi0901 Birkullanici emzirmeye uyumlu antibiyotikler var ilacın prospektüsüne bak emzirme kısmında emzirenler kullanamaz yazıyorsa kullanma bence.
Gamzosgamzos Birkullanici doğumdan hemen sonra 1 kere dişim için 2 kere kadın hastalıklarndan dolayı 1 kere toplam , 4 kere antibiyotik kullandım hemen emzirdim doktorlara özellikle emzirdigimi belirtiyorum ve onlarda emzirme ile uyumlu olduğunu bebeğe bir zararı olmayacağını söylüyorlar çok şükür kızımdada bir sorun olmadı
Aysun5455 Birkullanici dogumdan sonra 2 kutu antibiyotik kullandım augmentin hemen içmiştim çnkü kimse demedi 2 saat sonra emzir diye dişim içinde doktor amoklavin verdi ve kendini ayarla emzirdikten sonra iç ve 2 saat emzirme dedi ben 2 degil 4 saat emzirmedim ama çok şükür birsey olmadı
Birkullanici Gamzosgamzos largopen.çocuk doktorumuzı aradım beklemene gerkw yok hemen de emzirebilirsin dedi
Birkullanici Aysun5455 bende çocuk doktorunu aradım oda beklemeye gerek yok hemen emzir dedi ama ben yinede en az iki saat beklerim gece kolay da gündüz dört saat zor
Aysun5455 Birkullanici Mama da veriyorum ben o yüzden sıkıntı yaşamadım ama siz 2 saat bekleyin çnkü direk süte geçiyor geçmiş olsun