KKirpapatyasii1 Ben tamamen eğitmenin yönlendirmesiyle hareket ettim.Ayakta sallanarak uyuyordu ve mama desteği vardı .3 Haftada bir düzen oturttuk.Aslında boşunuza para vermiş oldum açıkçası.Önemli olan gündüz uykularını düzene sokmakmış sonrası geliyor zaten.Önce saatleri oturttuk 1 hafta,2.hafta desteği kestik,3.hafta kendi kendine uyumaya başladı