SedaEceAlp benim kızımda şuan 20 aylık. İki ay önce ateşli havale geçirdi. Doktor bu olayın 4-5 yaşına kadar tekrarlayabileceğini söyledi. Biz geçirdiğimiz için çocuk nöroloğuna da gittik, ateş limitimizin 37.8 olduğunu söyledi. 37.8 üstüne çıkarsa hemen hastaneye gidin geçirme riskine karşı dedi. Valla her gittiğimizdede 2 gün yatıyoruz önlem amaçlı. Bunu birebir şekilde nöbet halinde yaşamış bi anne olarak çok zor çok 🥹 asla aklımdan gitmiyor o anlar, öyle baygın halde çocuk kucağımda evden nasıl çıktım, hastaneye nasıl yetiştim hiç bilmiyorum. Allah kimseye yaşatmasın🙏