minikoglummmmm
Ama sizde bu yazdığınızla sadece anne sütü alan anneleri tedirgin ediyorsunuz. Bağışıklık birazda çocuğun yapısı ile alakalı bir durumdur mama yada anne sütüne her zaman bağlı olmayabilir.
Sadece anne sütü alıp da bebeğinin kilosu persentil tablosuna göre önde olan bebekler de oluyor, mama alıp da persentil tablosuna göre kilolu mu %25′lik dilimde veya daha altında ilerleyen bebekler de olabiliyor. Kg alımı eğer yeterli sınırlar içerisinde ise bu bebeğin yapısı ile ilgili durumdur.