Merhabalar bebeğim 13 aylık 13 günlük son günlerde bebeğim bezini değiştirmek isteyince yatağın üzerine koyuyirum hemen ağlıyor kalkmak istiyor napicam bilmiyorum acaba neden geçici bir süreç mi onun öncesinde uyku sorunu çok yaşıyorduk bir tık iyi oldu diye şimdi de bu çıktı 7 aydır eşimin ailesinin yanındaydik eşim göreve gitmişti o mu etkiledi acaba kendi evimize gelince 3 gün sonra oldu