Kızlar merhaba biz annelerin bence ortak paydası çocuklara karşı sinirlenmek ve sonrasında yaşadığımız vicdan azabıdır diye düşünüyorum. 3.5 yaşında bir kızım var 3 yaşına kadar mükemmel şekilde uyumlu bir çocuktu o haline alıştım ya 3 yaşla beraber gelen inat,öfke krizleri,istediğini yaptırmak için ağlama,bağırma,duymama gibi sorunları yönetmekte çok zorlanıyorum oda bir çocuk ve benliğini ortaya koymaya çalışıyor biliyorum ama siz değerli annelerin böyle zamanları nasıl yönettiğinizi,bağırdıktan sonra vicdan azabıyla nasıl çocuğunuza kendinizi affettirdiğinizi bilmek bilgilenmek isterim yorumda buluşalım 🤦🏼♀️