Anime Bebeğimi emzirmek için kendim uyandırıyorum. Emdikten sonra uyumuyor. Sarılığı olduğu için kendim uyandırıp emziriyorum sık sık. Ama uykuya dalamıyor neden olabilir acaba?
Benimdunyamm Anime bebeğinde sarilik varsa 15 dk bir göğüs 15 dk bir göğüs emzir üstüne 30 ml mama teklif et yiyecek görürsün benimkide öyleydi hatta sarılığı ilerlemişti mamayla düzelttik hem emzirdim hem üstüne mama verdim
Erkenciboncuk Anime Uzamış sarılğımız vardı ben uyandırmadan emziriyorum baktım uyanacak gibi olunca emerken hafif hafif pışpış yaparak sallıyordum
Anime Benimdunyamm mamayı bıraktım anne sütüyle besliyorum tamamen. Mama verirken uykusunda problem yoktu deliksiz uyuyordu
Erkenciboncuk Anime Benim göğüs ucum ilk zamanlar yoktu o yüzden silikon göğüs ucu kullanıyordum belki o yüzden kolay emziriyordum ondan olabilir
duruguzel Anime mamayı neden bıraktınız? Belki mamaya da ihtiyaç duyuyodur sarılık riski bitene kadar devam edebilirsiniz aslında mamaya
duruguzel Anime mamayı bırakmayın o halde. Biberonu bırakın ama mamayı bırakmayın. Allah korusun sarılık riski geçene kadar göze almayın bunu. Mama değil biberon meme reddi yapar. Enjektörlü veya kaşık biberonla besleyin çocuğunuzu