Merhaba cok geçmiş olsun. Ben en az 5-6 kez mastit oldum. Sıcak duş iyi geliyor duşta masaj yapın tarakla tarayın aşağıya doğru sağmaya çalışın, youtubeda süt tıkanmasıyşa ilgili masajlar var onları yaparsanız zamamla açılıyor. Mutlaka emzirmeye ve sağmaya calısın. Çok acıyor biliyorum ama mutlaka emzirin ya da sağın o masajları yapın. Ters emzirme olan iyi geliyor(bir arkadas fotoğraf paylaşmış onun gibi) . Aynı sekılde lahana yapraklarını buzluğa koyup göğsünüze koyabılırsınız denemedım bunu ama cok iyi geldiğini o ateşi aldığını söylüyorlar. ateşiniz çıkaabilit, halsiz yorgunluk aynı covid belirtileri gibi oluyor. Benim antibiyotiksiz hiç geçmiyor doktor emzirmeye uygun bir antibiyotik veriyor cok kötü olursanız mıtlaka doktora gidin apseye çevirmesin daha kötü olur. Çok geçmiş olsun tekrardan